Thursday, November 1, 2012

Concurs - hai sa ne incaltam copiii!


Cand a inceput Luca sa se tarasca cu talent si chiar cand a mijit primii pasi era frig in casa. Exact ca acum, doar ca mai frig. Podele reci, geamurile aburite, ceaiuri calde si chiar raceli de sezon prin casa. Era iarna - primavara 2012. Cand l-am vazut de foarte mic asa de sturlubatic ne-am zis ca va fi un alergator de cursa lunga sau de curse scurte dar rapide. Am avut dreptate - Luca alearga si sare ca un arc toata ziua. Energia lui ar da bine in reclamele alea la Nike sau Adidas in care un alergator de neoprit calca in picioare o pereche de pantofi sport care rezista la orice si care ii tin piciorul intr-un cuib de confort si buna stare. Mi-a mers mintea inveninata de reclame exact la genul asta de produse cand ne-am pus problema cu ce incaltam copilul ca sa invete sa mearga. M-am desumflat imediat vazand ca ori nu se recomanda asa la copii normali ( fara fitze adica ) pentru ca le afecteaza talpa si mersul. Am mai vazut ca nici nu prea exista pe toate drumurile incaltaminte din asta si ca daca exista costa de te-ndoaie. Bun, atunci ce facem? Pai tragem cu ochiul in stanga si in dreapta. Noroc de prieteni misto si informati, ca am gasit niste papucei facuti special pentru nevoile copiilor si chiar si ale parintilor ( de bani e vorba ) -  Tikki shoes. Stiam deja de ei de pe net cred. Cand am auzit ca sunt si romanesti, facuti de o mamica de la noi, chiar de pe meleaguri, m-am convis si mai tare sa ii cumparam. 

Acestor papuci chiar le fac reclama pe fata si pe bune pentru ca stiu ca daca va conving sa cumparati asa ceva va voi face un bine in familie ( desi e foarte probabil, dat fiind ca cititorii mei sunt mai isteti si mai informati decat ai lor, sa aveti deja Tikki prin picioarele copiilor ) :)

Asadar, secretul lor e ca fiind din piele chioara si croita simplu se aseaza in mod natural pe talpa si copilul nici nu ii simte. Pentru copii, ca si pentru noi, cel mai comod mers este cel fara incaltari. De aceea, mai ales pentru bebelusii care abia invata sa merga este bine sa o arda desculti prin casa. Asta e cel mai sanatos lucru, cel mai ieftin si cel simplu. Problema apare cand da frigul si ai podele reci. Cum faci? Cu pantofi nu pot sa il tii prin casa si nici nu e sanatos, in sosetele alea cu cauciuc pe talpa i se impute micul si dragalasul piciorus din cauza plasticului dn componenta si nici nu are aderenta buna. Pai asta e, Tikki shoes - piele simpla care lasa piciorul sa respire in voie, care adera ca si pielea talpii lui la gresie si parchet si care au si un pret foarte bun la cat de rezistenti si folositori sunt.

Imi plac asa de tare acesti papuci ca mama Tikki ne-a facut un cadou frumos si ne-a trimis pentru Luca o pereche personalizata marca Ta-su. Mai mult, imi plac asa de mult papucii astia ca m-am gandit sa scoatem o serie personalizata de papuci Tikki ROCK by Ta-su pentru boraci de rockeri. Despre asta am sa va mai zic intr-un episod viitor.

And one more thing, imi plac asa de tare papucii astia incat impreuna cu Maria-Tikki ne-am gandit sa va dam un cadou ca vedeti cu ochii si talpile copiilor vostri cat de buni sunt. Deci la CONCURS!


Nu am mai facut concursuri pana acum si nu prea stiu cum se face. Ma gandeam sa facem un concurs de poze haioase cu picoarele goale sau incaltate, jucause sau dorminde, mici sau mari ale copiilor vostri. Poza cea mai votata pe Facebook sa castige o pereche la alegere de pe site-ul tikki.ro.

Eu zic sa facem asa: imi trimiteti o poza pe mail (eduard.grigoroiu coada de maimutza gmail.com ) cu poza pentru concurs. Eu am sa pun poza intr-un album din pagina ta-su de facebook. Apoi voi cred ca trebuie sa dati like la pagina sa intrati pe album (am sa pun linkul aici) si dati LIKE pozei care va place cel mai mult. Daca aveti prieteni dornici sa va sustina creatia, spaga voastra. Concursul se va incheia peste aproximativ o saptamana, adica vinerea viitoare pe 09.11.2012 cand am sa anunt castigatorul pe blog si pagina de facebook.

pozele din concurs sunt aici: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.541590665857789.145454.356206947729496&type=1&l=db8d88ddff


Asadar, dati o poza pentru o pereche de papuci tikki. Bafta!

P.s.: am sa votez si eu, sa stiti. :)


1 comment: