Monday, January 6, 2014

Lettre au Pere Noel


Caietul cu coperte portocalii statea pe fundul unui sertar. L-am cautat printre facturi de lumina si carti de garantie de la tot felul de device-uri. E caietul Casei cu dorinte si planuri. In el ne-am planuit nunta, casa si dorintele pentru fiecare an. E un fel de ajutor de bilant sau de post-it pentru un an intreg. Stiu ca suna ca in revista AS dar noi, cand se apropie sfarsitul anului, ne scriem ce ne dorim de la anul viitor. Scriem acolo tot ce ne trece prin cap. E ca o scrisoare pentru Mos Craciun, doar ca ne-o scriem noua. Acolo punem un fel de legaminte cu noi pentru anul ce vine.

L-am deschis curiosi, caci nu mai tineam minte ce am scris anul trecut. Nu mai stiam nici macar daca am scris de fapt ceva in el.

Deschid. Rasfoiesc. "Lista de impliniri marete pt 2013" - titlu pus la misto de Del. Citesc cu glas tare si sugubat lista de dorinte. Cand termin imi vine sa imi dau palme - tot ce ne-am propus s-a implinit. Ba mai mult, discutand apoi, ne-am dat seama ca au fost mai multe lucruri pe langa lista care au venit sa ne bucure in timpul anului. Am fost asa de fericit incat am simtit nevoia sa o imbratisez pe Del cu putere ca la free hugs. Au fost lucruri marunte pe lista aia dar era tot ce ne doream. Nu am tras la jug pentru ele, nu ne-am rupt carca ci doar ni le-am dorit. Ni le-am dorit si s-au intamplat. Nu am vrut vile si nici masini straine, ci tot celul de lucruri legate de copil, casa, concedii, job, hobby-uri. Nu ne-am dorit nici bani si nici nu am facut, dar am avut exact atat cat ne implim dorintele.

Am privit lung caietul si am luat un pix negru. "Lista dorinte 2014". Am rescris dorinta cu "sa fac foto mai bine si mai serios" pe care o tot rescriu de cativa ani si am inceput un an nou. Nu stiu daca se vor implini dar macar stiu ce vreau sa mi se intample in 2014.

Am terminat lista amandoi si am ajuns la concluzia ca 2014 va fi anul gradinitei si al repararii dintilor tuturor. Ne-am supt masele amuzati si am pus caietul la locul lui pe fundul sertarului.


Va doresc sa indrazniti sa va doriti. Si daca va doriti le veti implini. LMA cu drag de la Ta-su!


6 comments:

  1. La multi ani! :-) Apropo de repararea dintilor, ati auzit de tratamentul cu ulei de nuca de cocos? http://trinaholden.com/healing-cavities-a-true-weve-done-it-story/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andreea, asta imi propun sa fac in fiecare dimineata de vreo luna, numa ca nu ma mobilizez, nu prea il vad pe Dedi sa faca asta, nu stiu dc e recomandat si pentru copii, ca are si efecte de detox, dar o sa il incerc si poate fac un gust post aici la Ta-su, dc ma primeste, sa povestesc cum e. Stiu ca se poate si cu ulei de masline.

      Delete
    2. La multi ani! si un an fericit! :)
      Daca gasiti un remediu pentru repararea dintilor si la copii, v-as fi tare recunoscatoare sa ni-l spuneti si noua. Piticul meu are dintisorii destul de cariati si incerc sa ii pastrez cat de poate de sanatosi pentru a nu ii afecta dentitia noua ...

      Delete
  2. hmmm. tre' sa mai aprofundez. merci!
    stiu de ulei de peste si alte chestii gretoase. stiu ca mancarea e cea mai importanta, nu dentistul. multumita alimientatiei mele ciudate am prima carie la 32 de ani....dar o am...deh. :(

    ReplyDelete
  3. Fie ca tot ce e pe listă să se împlinească şi, dincolo de asta, fie ca 2014 să vă surprindă şi el, întrecându-vă aşteptările! La mulţi ani cu bucurie!

    ReplyDelete
  4. Minunata idee si foarte frumos scris ! Felicitari pentru realizarea dorintelor pe 2013 si spor la implinirea celor pe 2014 chiar daca par marunte dar sunt ale voastre si sunt importante .
    Imi place foarte mult blogul !

    ReplyDelete